Thursday 6 June 2013

Nature~



Assalamualaikum.
 
   Fuhhhh2! lama tak update blog. Nasib baikla tak berhabuk sangat. Ok! tak de pape nak share sangat ngan korang just simple gambar yang aku shoot masa pergi outing dengan budak2 kelas haritu (sorry dah tak ingat hari apa) lalalalalaa.
   Tempat ni kat Taman Alam, Kuala Selangor. Best jugak la, tolak dengan penat berjalan dalam tu pusing-pusing dengan panasnya. Peluh melekit-lekit badan tak yah citer la kan, bikin panas je bila ingat balik.
    Disebabkan cuaca yang sangat bahang, mood nak amek gambar pun terus mati. Aku banyak jalan amek angin je masa kat dalam ni. Ohh ya, kalau kau teringin nak masuk la kan, bayar RM4 je lepas tu kau jalan la puas2 kat dalam tu sampai sesat. So,Jemputlah tengok gambar-gambar yang aku post ni.













Dekat tengah-tengah dalam taman ni kau akan jumpa menara, excited jugakla time naik ni sebab dah penat sangat berjalan agaknya.










Ok gambar ni tipu, bukan kat Taman Alam, tp kat Tasik Shah Alam.





Back to Taman Alam balik, haha,.. macam serabut je entry aku kan. gambar ni member aku paksa aku post kat kerusi buruk tu dan apa lagi, tanpa melengahkan masa. POSING!!
Btw, thank you Faez Bin Siman. 


Sekian.