Tuesday 26 February 2013

SILKYGIRL BIG EYE : Collagen Waterproof Mascara




ASSALAMUALAIKUM



Entry aku kali ni simple jer, dan semestinya untuk girl kalau boy nak join baca tak de hal, lepas baca teruslah pergi belikan maskara ni untuk girlfriend korang. Gerenti girlfriend kau bertambah sayang kat kau. Ok, berbalik pada entri aku, aku just nak kongsi dengan kau salah satu alat make-up kegemaran aku SILKYGIRL BIG EYE : Collagen Waterproof Mascara

Harga dia pun berpatutan, tapi yang tak patutnya aku lupa harga dia *hempok muka sendiri dengan laptop. Juga tak bermakna aku nak bagi free kat kau k, nak pergi beli sendiri kat Watsons & Guardian stores haha!. Apa yang menarik tentang maskara ni ialah terdapat Collagen di dalamnya. Dan yang paling best! nak cuci atau tanggalkannya pun mudah dan senang.

Kau tak payah bersusah payah sampai guna berus sabut bagai. Just basahkan bulu mata atau rajinkan sikit diri tu cuci muka sekali, biarkan maskara kat bulu mata tu kembang kejap, ada pulak orang pakai maskara kat bulu kaki kan? lepas tu kau just tanggalkan guna jari pun boleh. See! kan senang, mudah hidup kau. Dalam masa yang sama, bulu mata kau pun sihat dan terjamin selamat dari kecederaan. 




Inilah perbezaannya~ ni bukan cover citer seram ke apa
bulu mata nampak lg panjang, lebat dan mata kau nampak besar.




Thanks for reading :)